I. Definicje:

W niniejszym Regulaminie zastosowano pojęcia, które posiadają określone znaczenie podane poniżej.

  1. Klient – każda osoba fizyczna, w tym Konsument, lub też osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która składa zamówienie w sklepie internetowym garga.pl lub korzysta bądź zamierza korzystać z Serwisu garga.pl
  2. Konsument – Klient, dokonujący z przedsiębiorcą, w tym z Usługodawcą, czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.
  3. Konto (Konto Klienta) – część Serwisu, w ramach której Klient może korzystać z wybranych funkcjonalności wskazanych w Regulaminie.
  4. Login Klienta (Login) – ciąg znaków alfanumerycznych (e-mail), ustalany podczas procesu Rejestracji, konieczny do uzyskania dostępu do Konta Klienta.
  5. Newsletter – udostępniana przez Usługodawcę za pośrednictwem Serwisu (w tym poczty e-mail) informacja handlowa zawierająca między innymi informacje o Produktach, Nowościach i Promocjach.
  6. Produkt – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  7. Regulamin – niniejszy regulamin Serwisu wraz ze wszystkimi, wymienionymi w jego treści załącznikami.
  8. Rejestracja – jednorazowa czynność, polegająca na założeniu Konta Klienta, dokonana samodzielnie przez Klienta i/lub na zlecenie Klienta z wykorzystaniem narzędzi udostępnionych w Serwisie.
  9. Serwis – ogół funkcjonalności udostępnionych przez Usługodawcę w domenie garga.pl
  10. Sklep Internetowy – funkcjonalność Serwisu, za pośrednictwem której można złożyć Zamówienie (kupić Produkty).
  11. Usługodawca – AMG GARGA SPÓŁKA CYWILNA z siedzibą przy ul. Langiewicza 18 m. 3, 31-425 w Krakowie NIP: 6762658801 REGON: 527224125.

Postanowienia Ogólne

  1. Regulamin określa zasady prowadzenia sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego jak również zasady korzystania z pozostałych funkcjonalności serwisu.
  2. Produkty ze Sklepu Internetowego można zakupić za pośrednictwem Internetu, a także telefonicznie lub poprzez kontakt mailowy.
  3. Sklep Internetowy jest przeznaczony do sprzedaży detalicznej.
  4. Rejestracja nie jest wymagana aby dokonać zakupu w Sklepie Internetowym.
  5. Przed dokonaniem zakupu Klient ma obowiązek zapoznać się z Regulaminem.

Przedmiot Sprzedaży

  1. Przedmiotem sprzedaży są Produkty, prezentowane na stronach Sklepu Internetowego.
  2. Wszystkie Produkty są sprzedawane jako fabrycznie nowe, wolne od wad i legalnie wprowadzone do obrotu. Dopuszcza się oferowanie produktów używanych lub pochodzących z ekspozycji jednak są one w takim przypadku wyraźnie oznaczone w ofercie.
  3. Oferta sprzedaży wyrobów tytoniowych posiadających nikotynę możliwa jest tylko za pośrednictwem odbioru osobistego. Zakup z dostawą nie jest i nie będzie możliwy.
  4. Oferta jest aktualizowana na bieżąco.

Płatności oraz Dostawa Produktów

  1. Wszystkie ceny w sklepie są podane w polskich złotych i zawierają podatek VAT.
  2. Cena nie obejmuje kosztu przesyłki chyba że oznaczono inaczej.
  3. Płatność za zamówienie może być dokonana na kilka sposobów:
    1. Płatność przelewem tradycyjnym na podany numer konta.
    2. Płatność szybkimi przelewami online za pośrednictwem operatora TPay.
    3. Gotówką przy odbiorze
  4. Dostawę realizujemy wyłącznie na terenie Polski.
  5. Dostawa towaru może być zrealizowana:
    1. przez kuriera
  6. Zakup wyrobów i akcesoriów tytoniowych tylko dla zarejestrowanych firm posiadających nr nip
  7. Dostępne formy dostawy mogą być uzależnione są od rozmiarów Towaru oraz aktualnej dostępności poszczególnych form transportu. Klient jest każdorazowo informowany o bieżących możliwościach dostawy oraz przybliżonym terminie dostawy.
  8. Zamówienie realizujemy standardowo w terminie do 7 dni roboczych. W przypadku Towarów sprzedawanych “Na Zamówienie” termin realizacji jest określany indywidualnie.
  9. W momencie odbioru zamówienia od przewoźnika należy sprawdzić przesyłkę pod kątem uszkodzeń. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń należy spisać protokół, który następnie będzie podstawą do reklamacji.
  10. Procedura zgłaszania uszkodzenia przesyłki jest uzależniona od wybranego przewoźnika.
  11. Faktury wystawiamy w formie elektronicznej.
  12. Klient odpowiada za poprawność danych podawanych do wystawienia Faktury VAT.
  13. Faktura jest wysyłana elektronicznie na adres e-mail podany podczas zamówienia lub rejestracji konta klienta.

Zamówienia

  1. Zamówienia można składać przez Internet z wykorzystaniem konta użytkownika po rejestracji. W obu przypadkach warunkiem koniecznym jest zaakceptowanie Regulaminu. Sprzedaż odbywa się tylko dla zarejestrowanych firm posiadających nr nip
  2. Klient ma możliwość dokonywać zakupów a także korzystać z Promocji oraz Konkursów.
  3. Do Rejestracji wymagane jest podanie danych określonych w Formularzu Rejestracyjnym.
  4. Po zarejestrowaniu należy aktywować konto poprzez link otrzymany we wiadomości e-mail.
  5. Przetwarzanie danych osobowych opiera się o dokument Polityka Prywatności.
  6. Podanie danych osobowych podczas składania zamówienia lub rejestracji jest dobrowolne ale konieczne do realizacji umowy, którą z nami zawierasz.
  7. Proces zakupu w sklepie internetowym:
    1. Zapoznanie z ofertą na stronie danego produktu.
    2. Dodanie Produktu/Produktów do koszyka.
    3. Wybór formy płatności.
    4. Wybór sposobu dostawy.
    5. Zapoznanie z podsumowaniem zamówienia.
    6. Złożenie zamówienia przy użyciu guzika “Kupuję i płacę”.
  8. Zamówienie jest ważne 5 dni roboczych. W przypadku nieopłacenia zamówienia w podanym terminie zostanie ono automatycznie anulowane.
  9. Potwierdzenie zamówienia jest wysyłane na adres e-mail podany w zamawianiu.
  10. Po zweryfikowaniu zamówienia, oraz spakowaniu zostanie wysłana faktura proforma.

Reklamacje

Reklamacje związanie z działaniem Sklepu Internetowego Klient może składać na przykład:

  • pisemnie na adres Usługodawcy
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty email na adres: biuro@garga.pl
  • w celu przyspieszenia procesu reklamacji zaleca się podanie przez Usługobiorcę w opisie reklamacji:
    • informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości;
    • żądania Usługobiorcy;
    • danych kontaktowych składającego reklamację
  • Wymogi podane powyżej stanowią jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
  • Ustosunkowanie się do reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.

Wymogi techniczne do prawidłowego działania serwisu

  1. Komputer, laptop lub inne urządzenie z dostępem do internetu.
  2. Adres e-mail oraz dostęp do poczty elektronicznej.
  3. Przeglądarka Google Chrome w wersji 28.0 lub wyższej , Firefox w wersji 28.0 lub wyższej, Edge w wersji 12.0 lub wyższej, Opera w wersji 15.0 lub wyższej lub Safari w aktualnej wersji.
  4. Włączona obsługa JavaScript w przeglądarce
  5. Włączona obsługa Ciasteczek i danych podręcznych w przeglądarce

Prawo Odstąpienia od Umowy

  1. Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość. Nie ma konieczności podawania przyczyny odstąpienia, jednak czas. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można wysłać:
    1. mailem na adres: biuro@garga.pl
    2. pocztą na adres siedziby
  2. Termin 14 dni liczy się od dnia wydania rzeczy.
  3. Prawdo do odstąpienia od umowy nie przysługuje (między innymi) w sytuacji gdy:
    1. usługa została wykonana w pełni za wyraźną zgodą Klienta, a dodatkowo został wcześniej poinformowany, że po wykonaniu usługi utraci prawo do odstąpienia od umowy
    2. przedmiotem umowy jest rzecz wyprodukowana według specyfikacji Klienta.
  4. Klient odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy, które jest wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jej charakteru, cech i funkcjonowania.
  5. Produkt należy odesłać niezwłocznie, do 14 dni po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Umowy zawierane poprzez Serwis zawierane są w języku polskim.
  2. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie stosuje się odpowiednie przepisy obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, a w szczególności: Ustawy o prawach konsumenta (Dz.U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827); Kodeksu Cywilnego (Dz.U. 1964 Nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
  3. Wszelkie spory, które wynikną w związku z realizacją umowy sprzedaży będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji. W przypadku braku osiągnięcia porozumienia, sądem właściwym do rozstrzygnięcia sporów będzie sąd właściwy ze względu na siedzibę Usługodawcy.