I. Definicje:
W niniejszym Regulaminie zastosowano pojęcia, które posiadają określone znaczenie podane poniżej.
- Klient – każda osoba fizyczna, w tym Konsument, lub też osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która składa zamówienie w sklepie internetowym garga.pl lub korzysta bądź zamierza korzystać z Serwisu garga.pl
- Konsument – Klient, dokonujący z przedsiębiorcą, w tym z Usługodawcą, czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Konto (Konto Klienta) – część Serwisu, w ramach której Klient może korzystać z wybranych funkcjonalności wskazanych w Regulaminie.
- Login Klienta (Login) – ciąg znaków alfanumerycznych (e-mail), ustalany podczas procesu Rejestracji, konieczny do uzyskania dostępu do Konta Klienta.
- Newsletter – udostępniana przez Usługodawcę za pośrednictwem Serwisu (w tym poczty e-mail) informacja handlowa zawierająca między innymi informacje o Produktach, Nowościach i Promocjach.
- Produkt – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- Regulamin – niniejszy regulamin Serwisu wraz ze wszystkimi, wymienionymi w jego treści załącznikami.
- Rejestracja – jednorazowa czynność, polegająca na założeniu Konta Klienta, dokonana samodzielnie przez Klienta i/lub na zlecenie Klienta z wykorzystaniem narzędzi udostępnionych w Serwisie.
- Serwis – ogół funkcjonalności udostępnionych przez Usługodawcę w domenie garga.pl
- Sklep Internetowy – funkcjonalność Serwisu, za pośrednictwem której można złożyć Zamówienie (kupić Produkty).
- Usługodawca – AMG GARGA SPÓŁKA CYWILNA z siedzibą przy ul. Langiewicza 18 m. 3, 31-425 w Krakowie NIP: 6762658801 REGON: 527224125.
Postanowienia Ogólne
- Regulamin określa zasady prowadzenia sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego jak również zasady korzystania z pozostałych funkcjonalności serwisu.
- Produkty ze Sklepu Internetowego można zakupić za pośrednictwem Internetu, a także telefonicznie lub poprzez kontakt mailowy.
- Sklep Internetowy jest przeznaczony do sprzedaży detalicznej.
- Rejestracja nie jest wymagana aby dokonać zakupu w Sklepie Internetowym.
- Przed dokonaniem zakupu Klient ma obowiązek zapoznać się z Regulaminem.
Przedmiot Sprzedaży
- Przedmiotem sprzedaży są Produkty, prezentowane na stronach Sklepu Internetowego.
- Wszystkie Produkty są sprzedawane jako fabrycznie nowe, wolne od wad i legalnie wprowadzone do obrotu. Dopuszcza się oferowanie produktów używanych lub pochodzących z ekspozycji jednak są one w takim przypadku wyraźnie oznaczone w ofercie.
- Oferta sprzedaży wyrobów tytoniowych posiadających nikotynę możliwa jest tylko za pośrednictwem odbioru osobistego. Zakup z dostawą nie jest i nie będzie możliwy.
- Oferta jest aktualizowana na bieżąco.
Płatności oraz Dostawa Produktów
- Wszystkie ceny w sklepie są podane w polskich złotych i zawierają podatek VAT.
- Cena nie obejmuje kosztu przesyłki chyba że oznaczono inaczej.
- Płatność za zamówienie może być dokonana na kilka sposobów:
- Płatność przelewem tradycyjnym na podany numer konta.
- Płatność szybkimi przelewami online za pośrednictwem operatora TPay.
- Gotówką przy odbiorze
- Dostawę realizujemy wyłącznie na terenie Polski.
- Dostawa towaru może być zrealizowana:
- przez kuriera
- Zakup wyrobów i akcesoriów tytoniowych tylko dla zarejestrowanych firm posiadających nr nip
- Dostępne formy dostawy mogą być uzależnione są od rozmiarów Towaru oraz aktualnej dostępności poszczególnych form transportu. Klient jest każdorazowo informowany o bieżących możliwościach dostawy oraz przybliżonym terminie dostawy.
- Zamówienie realizujemy standardowo w terminie do 7 dni roboczych. W przypadku Towarów sprzedawanych “Na Zamówienie” termin realizacji jest określany indywidualnie.
- W momencie odbioru zamówienia od przewoźnika należy sprawdzić przesyłkę pod kątem uszkodzeń. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń należy spisać protokół, który następnie będzie podstawą do reklamacji.
- Procedura zgłaszania uszkodzenia przesyłki jest uzależniona od wybranego przewoźnika.
- Faktury wystawiamy w formie elektronicznej.
- Klient odpowiada za poprawność danych podawanych do wystawienia Faktury VAT.
- Faktura jest wysyłana elektronicznie na adres e-mail podany podczas zamówienia lub rejestracji konta klienta.
Zamówienia
- Zamówienia można składać przez Internet z wykorzystaniem konta użytkownika po rejestracji. W obu przypadkach warunkiem koniecznym jest zaakceptowanie Regulaminu. Sprzedaż odbywa się tylko dla zarejestrowanych firm posiadających nr nip
- Klient ma możliwość dokonywać zakupów a także korzystać z Promocji oraz Konkursów.
- Do Rejestracji wymagane jest podanie danych określonych w Formularzu Rejestracyjnym.
- Po zarejestrowaniu należy aktywować konto poprzez link otrzymany we wiadomości e-mail.
- Przetwarzanie danych osobowych opiera się o dokument Polityka Prywatności.
- Podanie danych osobowych podczas składania zamówienia lub rejestracji jest dobrowolne ale konieczne do realizacji umowy, którą z nami zawierasz.
- Proces zakupu w sklepie internetowym:
- Zapoznanie z ofertą na stronie danego produktu.
- Dodanie Produktu/Produktów do koszyka.
- Wybór formy płatności.
- Wybór sposobu dostawy.
- Zapoznanie z podsumowaniem zamówienia.
- Złożenie zamówienia przy użyciu guzika “Kupuję i płacę”.
- Zamówienie jest ważne 5 dni roboczych. W przypadku nieopłacenia zamówienia w podanym terminie zostanie ono automatycznie anulowane.
- Potwierdzenie zamówienia jest wysyłane na adres e-mail podany w zamawianiu.
- Po zweryfikowaniu zamówienia, oraz spakowaniu zostanie wysłana faktura proforma.
Reklamacje
Reklamacje związanie z działaniem Sklepu Internetowego Klient może składać na przykład:
- pisemnie na adres Usługodawcy
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty email na adres: biuro@garga.pl
- w celu przyspieszenia procesu reklamacji zaleca się podanie przez Usługobiorcę w opisie reklamacji:
- informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości;
- żądania Usługobiorcy;
- danych kontaktowych składającego reklamację
- Wymogi podane powyżej stanowią jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
- Ustosunkowanie się do reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
Wymogi techniczne do prawidłowego działania serwisu
- Komputer, laptop lub inne urządzenie z dostępem do internetu.
- Adres e-mail oraz dostęp do poczty elektronicznej.
- Przeglądarka Google Chrome w wersji 28.0 lub wyższej , Firefox w wersji 28.0 lub wyższej, Edge w wersji 12.0 lub wyższej, Opera w wersji 15.0 lub wyższej lub Safari w aktualnej wersji.
- Włączona obsługa JavaScript w przeglądarce
- Włączona obsługa Ciasteczek i danych podręcznych w przeglądarce
Prawo Odstąpienia od Umowy
- Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość. Nie ma konieczności podawania przyczyny odstąpienia, jednak czas. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można wysłać:
- mailem na adres: biuro@garga.pl
- pocztą na adres siedziby
- Termin 14 dni liczy się od dnia wydania rzeczy.
- Prawdo do odstąpienia od umowy nie przysługuje (między innymi) w sytuacji gdy:
- usługa została wykonana w pełni za wyraźną zgodą Klienta, a dodatkowo został wcześniej poinformowany, że po wykonaniu usługi utraci prawo do odstąpienia od umowy
- przedmiotem umowy jest rzecz wyprodukowana według specyfikacji Klienta.
- Klient odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy, które jest wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jej charakteru, cech i funkcjonowania.
- Produkt należy odesłać niezwłocznie, do 14 dni po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Umowy zawierane poprzez Serwis zawierane są w języku polskim.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie stosuje się odpowiednie przepisy obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, a w szczególności: Ustawy o prawach konsumenta (Dz.U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827); Kodeksu Cywilnego (Dz.U. 1964 Nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
- Wszelkie spory, które wynikną w związku z realizacją umowy sprzedaży będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji. W przypadku braku osiągnięcia porozumienia, sądem właściwym do rozstrzygnięcia sporów będzie sąd właściwy ze względu na siedzibę Usługodawcy.